video, camera, animatie

In 60 seconden tot de kern

In deze tijd van snel, sneller, snelst zijn animaties ideaal om een moeilijk onderwerp makkelijk uit te leggen.  Klip&klaar-filmpjes zijn succesvolle animaties, die in één minuut tot de kern van een onderwerp, service of product gaan. Het Klip&klaar-concept is ontwikkeld door Enof creatieve communicatie uit Utrecht. Lamar communicatie schrijft, als vaste contentpartner van Enof, de scripts voor de animatie en de voice over.

Hoe gaan we aan het werk?

Dat begint met het ophalen van de briefing, waarbij we net zo lang doorvragen tot we de essentie te pakken hebben. Dat moet wel, want de voice over voor een animatie van 1 minuut telt slechts 120 woorden. Best uitdagend dus als je wilt uitleggen hoe het Nederlandse kiesstelsel in elkaar zit, waarom we steeds later met pensioen kunnen of wat CO2-neutraal werken precies is. Er zijn inmiddels honderden Klip&klaar-filmpjes gemaakt voor een bonte verzameling opdrachtgevers. Hieronder een kleine selectie.

Wil je meer weten over de aanpak voor een Klip&klaar-film? Bekijk dan hier ‘the making of..’

 

Studentenmagazine voor Rabobank Utrecht

Al een aantal keer verzorgde Koosje de eindredactie van ‘In the Pocket’, het jaarlijks magazine van Rabobank Utrecht voor eerstejaars studenten. Alle content voor het magazine wordt bedacht en geschreven door de studenten zelf.

Storytelling in de Noordoostpolder

Storytelling en vluchtelingen. Een krachtige combinatie. Want verhalen die raken zijn het beste uitgangspunt voor een goed gesprek.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere