The making of …een animatie

Iets moeilijks snel en glashelder uitleggen? Dat is wat we doen in Klip&klaar-filmpjes. In ons eigen Klip&klaar-filmpje laten we zien hoe we dat aanpakken.

 

 

 

Gerry McGovern: ‘Faciliteer de customer journey.’

Gerry McGovern was op 18 april jl. in Nederland voor een masterclass Measuring the Online Customer Experience en wij waren erbij.

Microfoon als symbool voor tone of voice en persona's

Met wie spreek ik?  

Je kunt pas gericht communiceren als je weet wie je publiek is. Volgens velen is de eerste stap in effectieve communicatie het vaststellen van je ‘persona’: de denkbeeldige persoon die je wilt bereiken. Maar hoe relevant zijn persona’s tegenwoordig nog? 

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere