Een blad om te lezen

Pensioen saai en oubollig? Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties (SPW), onderdeel van APG wilde het graag eens anders doen. Daarom vroegen ze Enof in samenwerking met Lamar communicatie een verfrissend magazine met relevante content te ontwikkelen, volgens de nieuwste inzichten in neuromarketing.

Goed voor elkaar

‘Goed voor elkaar’ is actueel, helder en ook nog eens fijn om naar te kijken. De inhoud is gericht op elke leeftijdsgroep, maar met name de deelnemers van 30 tot 50 jaar. Dit is immers de doelgroep die zich meer in het pensioen zou moeten verdiepen. In ‘Goed voor elkaar’, wat bestaat uit een werkgevers– en een werknemersdeel, lees je over échte mensen en échte cases, met bondige informatie en concrete handvatten. Een pensioenmagazine dat nu eens niet direct op een stapel of erger: in de kattenbak verdwijnt.

Hoe vind ik een eigen geluid voor mijn organisatie?

Met je tone of voice laat je jouw doelgroep in woorden en tekst ervaren, wie of wat voor organisatie je…

Relevante content graag!

Stel je hebt een contentstrategie verzonnen die gaat helpen om de organisatiedoelen te verwezenlijken. En je hebt bedacht welke communicatiemiddelen je online en offline gaat inzetten. Alles staat in de steigers en nu volgt de volgende uitdaging: relevante content maken voor je doelgroep.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.