Lamar communicatie gaat graag buurten bij vakgenoten en klopte aan bij Rosanne van de Leemkolk van influencer marketing-bureau 3sixtyfive. Zij kent alle (of in elk geval héél veel) influencers van Nederland en koppelt ze aan de passende merken. De uitgelezen persoon dus om ons te vertellen over deze wondere wereld.
En jawel: wie influencer zegt, zegt video. Dus onze toenmalige tekstschrijver Daphne heeft er meteen haar eerste video van gemaakt. #firstvideo, zeggen ze dan op social media. En zo hebben we dat zakelijk vloggen – nog zo’n enorme trend – ook meteen eens uitgeprobeerd.
Om mooie en interessante verhalen uit je organisatie naar boven te halen, heb je mensen nodig die deze verhalen opsporen: de redacteuren. Wij vertellen je hoe je een redactie vormt, wat het belang van een redactievergadering is, en hoe je de redactievergadering goed voorbereidt.
Storytelling en vluchtelingen. Een krachtige combinatie. Want verhalen die raken zijn het beste uitgangspunt voor een goed gesprek.