Bannermarketing voor Consolidated

Voor Consolidated ontwikkelden we een bannercampagne met als doel meer demo-aanvragen voor Dakota, het online platform voor dakmanagement. We ontwierpen twee sets met een subtiel verschil in de call to action, die gedurende de looptijd van de campagne getest en geoptimaliseerd worden.

De campagne is een aanvulling op de overige zoekmachinemarketingactiviteiten voor Consolidated. De website hebben we SEO geoptimaliseerd met een nieuwe heldere structuur en een duidelijke keywordfocus.

Consolidated_1

 

Digitaal content delen: méér dan een online magazine

Relevante content maken is fijn, maar nog fijner is als je deze makkelijk kunt delen. Met de publicatietool van Instant Magazine kunnen we nu gemakkelijk content voor whitepapers, inspiratie- en corporate magazines, productbrochures en jaarverslagen ontsluiten.

Bevlogen stagiair communicatie (m/v)

Lamar communicatie is op zoek naar een enthousiaste student Communicatie voor de stageperiode september-januari.   Zo eentje dus … En…

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.