Bannermarketing voor Consolidated

Voor Consolidated ontwikkelden we een bannercampagne met als doel meer demo-aanvragen voor Dakota, het online platform voor dakmanagement. We ontwierpen twee sets met een subtiel verschil in de call to action, die gedurende de looptijd van de campagne getest en geoptimaliseerd worden.

De campagne is een aanvulling op de overige zoekmachinemarketingactiviteiten voor Consolidated. De website hebben we SEO geoptimaliseerd met een nieuwe heldere structuur en een duidelijke keywordfocus.

Consolidated_1

 

Je contentstrategie op een bierviltje

Een contentstrategie legt de basis voor het creëren en distribueren van waardevolle inhoud. Zonder strategie is de kans dat je content ráák is klein. Maar een strategie is veel werk toch? Nee hoor, dat kan gewoon op een bierviltje.

‘Schrijftraining is organisatieverandering’

Louise Cornelis is zelfstandig tekst- en communicatie-adviseur. Ze helpt schrijvende professionals in organisaties betere teksten te maken. Door training, coaching, tekstadvies en redactie. Louise traint onder meer Haagse ambtenaren in het resultaatgericht rapporteren, samen met Lyanne. Bij een kop koffie spraken ze over nut en noodzaak van schrijftrainingen.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.