Bannermarketing voor Consolidated

Voor Consolidated ontwikkelden we een bannercampagne met als doel meer demo-aanvragen voor Dakota, het online platform voor dakmanagement. We ontwierpen twee sets met een subtiel verschil in de call to action, die gedurende de looptijd van de campagne getest en geoptimaliseerd worden.

De campagne is een aanvulling op de overige zoekmachinemarketingactiviteiten voor Consolidated. De website hebben we SEO geoptimaliseerd met een nieuwe heldere structuur en een duidelijke keywordfocus.

Consolidated_1

 

‘Pensioencommunicatie slaat vaak plank mis’

Victor Lamme over de zin en onzin van transparantie in pensioencommunicatie en het belang van vertrouwen.

Een heldere informatiearchitectuur als basis voor een gebruiksvriendelijke website

Een heldere informatiearchitectuur, met de content als uitgangspunt, is de eerste stap op weg naar een gebruiksvriendelijke website. Logisch, vinden wij. Toch wordt er in de praktijk meestal niet zo gewerkt. Al voordat alle content is geïnventariseerd, zijn de eerste mockups van het design gepresenteerd.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere