Bannermarketing voor Consolidated

Voor Consolidated ontwikkelden we een bannercampagne met als doel meer demo-aanvragen voor Dakota, het online platform voor dakmanagement. We ontwierpen twee sets met een subtiel verschil in de call to action, die gedurende de looptijd van de campagne getest en geoptimaliseerd worden.

De campagne is een aanvulling op de overige zoekmachinemarketingactiviteiten voor Consolidated. De website hebben we SEO geoptimaliseerd met een nieuwe heldere structuur en een duidelijke keywordfocus.

Consolidated_1

 

De beste remedie tegen schrijfangst is … schrijven

Als je het internet afstruint op writers block vind je allerlei goede remedies tegen schrijfangst. Douchen, schilderen of gitaar spelen..Maar de beste remedie tegen schrijfangst is: schrijven!

39 doelen van contentmarketing (en er zijn er méér …)

Contentmarketing zonder doel is als een schip zonder koers. Als je geen doel hebt, vliegt je content alle kanten op.…

Dag van de Content 2017

Op donderdagmiddag 12 oktober vieren we de jaarlijkse Dag van de Content. Mis het niet en meld je hier aan.

Gezocht: bevlogen stagiair communicatie (m/v)

Ben jij een hbo-student Communicatie en geloof je net zo in de kracht van goede content als wij? Lamar communicatie zoekt een stagiair voor de periode september- januari. Lees hier wat je kunt verwachten of neem meteen contact op met Lyanne .