Naam en identiteit voor CodyCody

De vraag naar goede softwareontwikkelaars is groot, terwijl het aanbod schaars is en blijft. Valori Software Improvement ontwikkelde een totaalconcept gericht op groei en ontwikkeling van de softwareontwikkelaar. Het idee is simpel: door ontwikkelaars centraal te stellen, worden hun drive én vakmanschap vergroot. Dat verhoogt de productiviteit van ontwikkelaars aanzienlijk en verbetert de onderhoudbaarheid van software.

 

 

 

 

CodyCody

Samen met de designspecialisten van Enchilada verzonnen we een naam voor het nieuwe concept van Valori. Een naam die niet alleen iets zegt over de wereld van IT en coding, maar ook werkplezier, samenwerking en actie uitstraalt. Dat werd CodyCody, een onderscheidende naam, met bijpassende identiteit en huisstijl. Deze werkten we uit in de eerste middelen, waaronder een onepager website , een flyer, huisstijlsjablonen en een LinkedIn-campagne. De volgende stap is de ontwikkeling van het kennisplatform.

 

Een mooie klus voor een organisatie met durf! 

 

 

 

Content voor nieuwe website Taxand

Taxand Nederland liet een nieuwe website ontwikkelen door onze partner Enchilada. Wij maakten de content voor de nieuwe site. Een uitdagende klus!

Pensioencommunicatie saai? Nee hoor!

Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.