Naam en identiteit voor CodyCody

De vraag naar goede softwareontwikkelaars is groot, terwijl het aanbod schaars is en blijft. Valori Software Improvement ontwikkelde een totaalconcept gericht op groei en ontwikkeling van de softwareontwikkelaar. Het idee is simpel: door ontwikkelaars centraal te stellen, worden hun drive én vakmanschap vergroot. Dat verhoogt de productiviteit van ontwikkelaars aanzienlijk en verbetert de onderhoudbaarheid van software.

 

 

 

 

CodyCody

Samen met de designspecialisten van Enchilada verzonnen we een naam voor het nieuwe concept van Valori. Een naam die niet alleen iets zegt over de wereld van IT en coding, maar ook werkplezier, samenwerking en actie uitstraalt. Dat werd CodyCody, een onderscheidende naam, met bijpassende identiteit en huisstijl. Deze werkten we uit in de eerste middelen, waaronder een onepager website , een flyer, huisstijlsjablonen en een LinkedIn-campagne. De volgende stap is de ontwikkeling van het kennisplatform.

 

Een mooie klus voor een organisatie met durf! 

 

 

 

Campagne straatintimidatie voor Almere

Straatintimidatie: dat doe je niet, vinden ze bij Gemeente Almere. Daarom vroegen ze ons een publiekscampagne te ontwikkelen met als doel het melden van straatintimidatie.

Pensioencommunicatie saai? Nee hoor!

Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere