De Amsterdamse Zorgaanbieder Amsta is een organisatie in beweging. Steeds op zoek naar verbetering en het beste voor haar cliënten, bewoners en medewerkers. Dit jaar zette de organisatie de stap naar het nieuwe Amsta. Daarbij richt zij zich op klantgroepen en geeft ruimte aan teams om nog meer zorg op maat te leveren. Wij hielpen bij het maken van een krant om alle medewerkers en relaties mee te nemen in dit avontuur. We interviewden medewerkers én cliënten. Bijzondere gesprekken met bevlogen zorgmedewerkers, ouderen en mensen met een beperking.
We adviseerden over de contentformule en voerden het bladmanagement. We schreven een groot deel van de content en zorgden met een eindredactieslag op het geheel voor één toon en schrijfstijl door de krant heen. In de ontwerpfase werkten we nauw samen met Design Firm om tekst en beeld op een goede manier samen te laten komen.
Regioplan deed onderzoek naar de ontwikkeling van brede scholen in Nederland. Wij legden de onderzoeksresultaten vast in een kleurrijk boekje.
PUM Netherlands senior experts besloot het papieren PUM magazine in te ruilen voor een contentgedreven app. Wij ontwikkelden de contentstrategie en werkten nauw samen met ontwerpers en bouwers. Ook verzorgen we maandelijks de content voor de app.