Digitale nieuwsbrief voor Consolidated

Maandelijkse highlights

Dakdekkersbedrijf Consolidated durfde de stap naar digitaal te zetten en mailt relaties en collega’s nu elke zes weken de online nieuwsbrief REview .

Content maken, publiceren en delen

Lamar communicatie voorziet de website van Consolidated van een constante stroom van nieuwsberichten, artikelen en projectinformatie. De highlights delen we in de digitale nieuwsbrief, inclusief eigen en andere video’s. 

Volop voordelen

Voor Consolidated waren de voordelen van digitaal publiceren duidelijk: klanten en collega’s kunnen vaker geïnformeerd worden, het is een stuk sneller en voordeliger dan drukwerk en de productie is duurzamer. Ook kan het resultaat van de nieuwsbrief uitstekend gemeten worden. Deze toekomstgerichte stap sluit goed aan bij het karakter van dit familiebedrijf, dat zich sinds 1962 blijft ontwikkelen. In meer dan een halve eeuw is Consolidated hierdoor uitgegroeid tot een allround dakspecialist. In opdracht van professionele gebouweigenaren en gebouwbeheerders verzorgen ze het beheer, onderhoud en de renovatie van platte en hellende daken.

 

 

Krant voor zorgaanbieder Amsta

Zorgaanbieder Amsta in Amsterdam vroeg ons te helpen bij het maken van een krant over een mooie stap voorwaarts. We adviseerden over de contentformule, voerden het bladmanagement, schreven verhalen en verzorgden de eindredactie.

Content voor nieuwe website Taxand

Taxand Nederland liet een nieuwe website ontwikkelen door onze partner Enchilada. Wij maakten de content voor de nieuwe site. Een uitdagende klus!

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Foleon geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.