Dakdekkersbedrijf Consolidated durfde de stap naar digitaal te zetten en mailt relaties en collega’s nu elke zes weken de online nieuwsbrief REview .
Lamar communicatie voorziet de website van Consolidated van een constante stroom van nieuwsberichten, artikelen en projectinformatie. De highlights delen we in de digitale nieuwsbrief, inclusief eigen en andere video’s.
Voor Consolidated waren de voordelen van digitaal publiceren duidelijk: klanten en collega’s kunnen vaker geïnformeerd worden, het is een stuk sneller en voordeliger dan drukwerk en de productie is duurzamer. Ook kan het resultaat van de nieuwsbrief uitstekend gemeten worden. Deze toekomstgerichte stap sluit goed aan bij het karakter van dit familiebedrijf, dat zich sinds 1962 blijft ontwikkelen. In meer dan een halve eeuw is Consolidated hierdoor uitgegroeid tot een allround dakspecialist. In opdracht van professionele gebouweigenaren en gebouwbeheerders verzorgen ze het beheer, onderhoud en de renovatie van platte en hellende daken.
Heel Nederland vrij van zwerfafval in 2030. Dát is de droom van Stichting NederlandSchoon. Samen met directie en communicatie ontwikkelden we in een aantal werksessies de contentstrategie die gaat helpen om deze droom waar te maken.
G4S zorgt ervoor dat mensen veilig kunnen werken, wonen en leven. In 2019 vroeg G4S ons om drie magazines te maken: G4S Cares, G4S Shares en G4S Gives.