Digitale nieuwsbrief voor Consolidated

Maandelijkse highlights

Dakdekkersbedrijf Consolidated durfde de stap naar digitaal te zetten en mailt relaties en collega’s nu elke zes weken de online nieuwsbrief REview .

Content maken, publiceren en delen

Lamar communicatie voorziet de website van Consolidated van een constante stroom van nieuwsberichten, artikelen en projectinformatie. De highlights delen we in de digitale nieuwsbrief, inclusief eigen en andere video’s. 

Volop voordelen

Voor Consolidated waren de voordelen van digitaal publiceren duidelijk: klanten en collega’s kunnen vaker geïnformeerd worden, het is een stuk sneller en voordeliger dan drukwerk en de productie is duurzamer. Ook kan het resultaat van de nieuwsbrief uitstekend gemeten worden. Deze toekomstgerichte stap sluit goed aan bij het karakter van dit familiebedrijf, dat zich sinds 1962 blijft ontwikkelen. In meer dan een halve eeuw is Consolidated hierdoor uitgegroeid tot een allround dakspecialist. In opdracht van professionele gebouweigenaren en gebouwbeheerders verzorgen ze het beheer, onderhoud en de renovatie van platte en hellende daken.

 

 

Loyalis Jaarmagazine klantbeleving

‘Door onderling nóg beter samen te werken, wordt de klantbeleving nóg positiever’, stelt Loyalis. Om alle collega’s te inspireren, maakten wij, samen met Enof creatieve communicatie, het Jaarmagazine ‘Iedere stap telt’.

PUMmagazine drie Oegandese vrouwen in hun atelier

Contentstrategie voor de nieuwe app PUM

PUM Netherlands senior experts besloot het papieren PUM magazine in te ruilen voor een contentgedreven app. Wij ontwikkelden de contentstrategie en werkten nauw samen met ontwerpers en bouwers. Ook verzorgen we maandelijks de content voor de app.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere