Bannermarketing voor Consolidated

Voor Consolidated ontwikkelden we een bannercampagne met als doel meer demo-aanvragen voor Dakota, het online platform voor dakmanagement. We ontwierpen twee sets met een subtiel verschil in de call to action, die gedurende de looptijd van de campagne getest en geoptimaliseerd worden.

De campagne is een aanvulling op de overige zoekmachinemarketingactiviteiten voor Consolidated. De website hebben we SEO geoptimaliseerd met een nieuwe heldere structuur en een duidelijke keywordfocus.

Consolidated_1

 

Gerry McGovern: ‘Faciliteer de customer journey.’

Gerry McGovern was op 18 april jl. in Nederland voor een masterclass Measuring the Online Customer Experience en wij waren erbij.

Jan Theeuwes van de VU: ‘Hoe unieker het beeld, hoe meer we geneigd zijn te reageren’

Jan Theeuwes, Professor Cognitieve Psychologie aan de Vrije Universiteit (VU) Amsterdam, houdt zich dagelijks bezig met onderzoek naar hoe wij onze aandacht richten in de visuele wereld. Dat beeld meer impact heeft dan tekst is bekend. Je onthoudt 20% van wat je leest en 80% van wat je ziet. Binnen de communicatie en marketing maken professionals veelvuldig gebruik van die kennis.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere