Een blad om te lezen

Pensioen saai en oubollig? Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties (SPW), onderdeel van APG wilde het graag eens anders doen. Daarom vroegen ze Enof in samenwerking met Lamar communicatie een verfrissend magazine met relevante content te ontwikkelen, volgens de nieuwste inzichten in neuromarketing.

Goed voor elkaar

‘Goed voor elkaar’ is actueel, helder en ook nog eens fijn om naar te kijken. De inhoud is gericht op elke leeftijdsgroep, maar met name de deelnemers van 30 tot 50 jaar. Dit is immers de doelgroep die zich meer in het pensioen zou moeten verdiepen. In ‘Goed voor elkaar’, wat bestaat uit een werkgevers- en een werknemersdeel, lees je over échte mensen en échte cases, met bondige informatie en concrete handvatten. Een pensioenmagazine dat nu eens niet direct op een stapel of erger: in de kattenbak verdwijnt.

Een krachtige kernboodschap in 4 stappen

Een heldere kernboodschap formuleren, het klinkt zo makkelijk. Maar in één of twee zinnen tot de kern komen, kan best lastig zijn. Over jezelf, jouw onderneming of jouw service valt waarschijnlijk veel te vertellen. Gelukkig zijn er een aantal hulpmiddelen bij het formuleren van een krachtige kernboodschap.

Contentmarketing: wat wil je nu eigenlijk bereiken?

‘I have a dream’ van Martin Luther King ging de boeken in als één van de meest inspirerende speeches uit de geschiedenis. Wat betreft impact valt daar weinig op af te dingen. Maar of Luther Kings doelstellingen hadden gepast in een contentstrategie, is de vraag.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere