Themamagazine voor Consolidated

Samenwerken op het dak

De markt van het dakonderhoud is in beweging. Opdrachtgevers kiezen steeds vaker voor samenwerking op basis van regiegestuurd onderhoud. Een marktontwikkeling waar Consolidated in meegroeit en tools voor ontwikkelt zoals Dakota, een compleet online dakbeheersysteem.

Om de nieuwe manier van samenwerken goed over het voetlicht te krijgen, maakten we het concept en het contentplan voor een nieuw nummer van de Review, het relatiemagazine van Consolidated. In samenwerking met ontwerpbureaus AVM en Lukkien zorgden we niet alleen voor een inspirerende en prikkelende inhoud, maar ook voor een frisse, gerestylde vormgeving, een sprekende beeldtaal en heldere infographics.

Marketingcommunicatie

Voor Consolidated verzorgen wij alle content voor de marketingcommunicatie en denken we mee met de communicatiestrategie. Zo maakten we onder meer het contentconcept voor de corporate site en produceren we alle content voor de site. We maken verder advertenties en verschillende corporate communicatiemiddelen,  en we begeleiden fotoshoots.

Wervingscampagne voor LUMC

Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.

Contentstrategie voor gemeente Bloemendaal

In een aantal werksessies hielpen we gemeente Bloemendaal op weg met hun contentstrategie. Op basis hiervan geven ze met relevante content invulling aan de coalitiethema’s.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere