Wervingscampagne voor LUMC

Anesthesiemedewerker gezocht!

Het Leids Universitair Medisch Centrum is een modern universitair medisch centrum voor onderzoek, onderwijs en patiëntenzorg met een hoog kwaliteitsprofiel en een sterke wetenschappelijke oriëntatie. Van de afdeling arbeidsmarktcommunicatie kregen wij de vraag om een wervingscampagne op te zetten voor de functie van anesthesiemedewerker.

Storytelling

In nauwe samenwerking met het OK-centrum van het LUMC en onze samenwerkingspartner ontwerpbureau OVERHAUS ontwikkelden we een contentstrategie waarin de medewerkers zelf de ambassadeurs werden voor de campagne. Met storytelling als uitgangspunt, verzamelden we aan de hand van interviews content voor de campagne. We rolden de campagne uit met een speciale landingspagina en een set van middelen waaronder advertorials, social media en affiches om traffic naar de site te genereren. De boodschap? Leiden is leuker! www.leidenisleuker.nl

Themamagazine voor Consolidated

Een magazine dat precies laat zien hoe dakspecialist Consolidated zich ontwikkelt en meegroeit met de markt. Dat werd de nieuwe Review, die we op inhoud en vorm ingrijpend restylden.

Pensioencommunicatie saai? Nee hoor!

Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere