Het Leids Universitair Medisch Centrum is een modern universitair medisch centrum voor onderzoek, onderwijs en patiëntenzorg met een hoog kwaliteitsprofiel en een sterke wetenschappelijke oriëntatie. Van de afdeling arbeidsmarktcommunicatie kregen wij de vraag om een wervingscampagne op te zetten voor de functie van anesthesiemedewerker.
In nauwe samenwerking met het OK-centrum van het LUMC en onze samenwerkingspartner ontwerpbureau OVERHAUS ontwikkelden we een contentstrategie waarin de medewerkers zelf de ambassadeurs werden voor de campagne. Met storytelling als uitgangspunt, verzamelden we aan de hand van interviews content voor de campagne. We rolden de campagne uit met een speciale landingspagina en een set van middelen waaronder advertorials, social media en affiches om traffic naar de site te genereren. De boodschap? Leiden is leuker! www.leidenisleuker.nl
MSQ, investeerder in de dakenbranche, vroeg ons een nieuwe huisstijl en een website te ontwikkelen. We pakten de klus aan met de ontwerpers van Enchilada en de techneuten van Ruby Libre. Een geslaagde samenwerking!
In opdracht van Gemeente Amsterdam schreven we het script voor een animatie over de circulaire economie. Inspirerend om te zien hoe innovatief er wordt gedacht in onze grote steden!