Wervingscampagne voor LUMC

Anesthesiemedewerker gezocht!

Het Leids Universitair Medisch Centrum is een modern universitair medisch centrum voor onderzoek, onderwijs en patiëntenzorg met een hoog kwaliteitsprofiel en een sterke wetenschappelijke oriëntatie. Van de afdeling arbeidsmarktcommunicatie kregen wij de vraag om een wervingscampagne op te zetten voor de functie van anesthesiemedewerker.

Storytelling

In nauwe samenwerking met het OK-centrum van het LUMC en onze samenwerkingspartner ontwerpbureau OVERHAUS ontwikkelden we een contentstrategie waarin de medewerkers zelf de ambassadeurs werden voor de campagne. Met storytelling als uitgangspunt, verzamelden we aan de hand van interviews content voor de campagne. We rolden de campagne uit met een speciale landingspagina en een set van middelen waaronder advertorials, social media en affiches om traffic naar de site te genereren. De boodschap? Leiden is leuker! www.leidenisleuker.nl

Successen delen werkt!

Regioplan deed onderzoek naar de ontwikkeling van brede scholen in Nederland. Wij legden de onderzoeksresultaten vast in een kleurrijk boekje.

Positionering en een nieuwe site voor basisschool Piet Hein

Twee vragen van basisschool Piet Hein: de school opnieuw positioneren met een nieuwe website én nieuwe leerlingen werven. Wij gingen aan de slag met een campagne en de website.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere