Themamagazine voor Consolidated

Samenwerken op het dak

De markt van het dakonderhoud is in beweging. Opdrachtgevers kiezen steeds vaker voor samenwerking op basis van regiegestuurd onderhoud. Een marktontwikkeling waar Consolidated in meegroeit en tools voor ontwikkelt zoals Dakota, een compleet online dakbeheersysteem.

Om de nieuwe manier van samenwerken goed over het voetlicht te krijgen, maakten we het concept en het contentplan voor een nieuw nummer van de Review, het relatiemagazine van Consolidated. In samenwerking met ontwerpbureaus AVM en Lukkien zorgden we niet alleen voor een inspirerende en prikkelende inhoud, maar ook voor een frisse, gerestylde vormgeving, een sprekende beeldtaal en heldere infographics.

Marketingcommunicatie

Voor Consolidated verzorgen wij alle content voor de marketingcommunicatie en denken we mee met de communicatiestrategie. Zo maakten we onder meer het contentconcept voor de corporate site en produceren we alle content voor de site. We maken verder advertenties en verschillende corporate communicatiemiddelen,  en we begeleiden fotoshoots.

Échte verhalen helpen integratie vooruit

Hoe zorg je dat nieuwkomers een goede start kunnen maken in de maatschappij? Wat hebben zij nodig om te kunnen integreren? Op die vragen en méér zochten Woningcorporatie Mercatus en Welzijnsorganisatie Carrefour uit Noordoostpolder een antwoord.

Ontdek wat groen kan doen

Duurzaam en betrokken ondernemen is één van de vier strategische pijlers van Landal GreenParks. Daarom maakten we een aantal keer het duurzaamheidsverslag ‘Wat groen kan doen.’

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.