Voor elk merk een influencer

Lamar communicatie gaat graag buurten bij vakgenoten en klopte aan bij Rosanne van de Leemkolk van influencer marketing-bureau 3sixtyfive. Zij kent alle (of in elk geval héél veel) influencers van Nederland en koppelt ze aan de passende merken. De uitgelezen persoon dus om ons te vertellen over deze wondere wereld.

En jawel: wie influencer zegt, zegt video. Dus onze toenmalige tekstschrijver Daphne heeft er meteen haar eerste video van gemaakt. #firstvideo, zeggen ze dan op social media. En zo hebben we dat zakelijk vloggen – nog zo’n enorme trend – ook meteen eens uitgeprobeerd.

 

 

Met je verhaal de plank misslaan

Verhalen blijven beter in ons brein kleven dan feiten en cijfers. Steeds meer organisaties willen daarom ‘iets’ met storytelling. Gaat dit altijd goed? Nou nee, bedrijven kunnen behoorlijk de plank misslaan. De 5 don’ts van storytelling.

Studentenmagazine voor Rabobank Utrecht

Al een aantal keer verzorgde Koosje de eindredactie van ‘In the Pocket’, het jaarlijks magazine van Rabobank Utrecht voor eerstejaars studenten. Alle content voor het magazine wordt bedacht en geschreven door de studenten zelf.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere