Sociaal ondernemen wordt in veel branches steeds belangrijker. Maar welke stappen zet een bedrijf om meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt duurzaam en kwalitatief aan werk te helpen? En hoe wordt dat zichtbaar? Dat kan met de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door onder meer Stichting PSO-Nederland en TNO. PSO informeert, stimuleert, meet en certificeert.
De doelgroep van PSO is breed: geïnteresseerde organisaties, groot en klein, gemeenten, zorginstellingen en winkels . Om duidelijk te maken waar de PSO voor staat en hoe de certificering werkt, ontwikkelden we een kort en helder animatiefilmpje. Ook schreven we de teksten voor www.pso-nederland.nl
In opdracht van Gemeente Amsterdam schreven we het script voor een animatie over de circulaire economie. Inspirerend om te zien hoe innovatief er wordt gedacht in onze grote steden!
Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.