Margot Drullman

Werkstudent 2.0 met een fascinatie voor taal. Koos toen het puntje bij paaltje kwam niet voor een talenstudie, maar voor een studie communicatie. Acht na 3 jaar collegezalen de tijd rijp voor wat hands-on experience. Onmiskenbaar talent voor multitasken. Staat klanten te woord. Schrijft leuke posts. Brainstormt mee. Of haalt een halfje bruin voor haar collega’s.

 

Is opvallend analoog voor een lid van de digital native generatie. Doet niet aan selfies en 30 minuten Insta per dag is haar max. OMG! Doet liever niet aan sport. Zelfs geen yoga. Komt ondanks dat tóch heel ontspannen over. Ondernemend type met opvallend side-hustle: verkoopt zelfgemaakte samenvattingen online voor grof geld.

 

Italofiel door de onweerstaanbare combinatie van lekker eten, goede koffie, mooi weer én gelato. Keukenprinses met voorliefde voor pasta’s. Steekt handen uit de mouwen als het moet. Bijvoorbeeld om de paté van pa te bereiden met een ouderwetsche gehaktmolen. Gaat wat minder subtiel te werk wat betreft muziek (ABBA), literatuur (Nicolas Sparks) of films (romkom). Is verder wel heel aardig.

 

[email protected]

Linda Tordoir

Adviseur met schrijftalent. Of schrijftalent met adviseurskwaliteiten? Hoe dan ook een handige combinatie. Woordenwaterval. Vergadertijger. Podiumbeest. Investeert veel in de relatie met haar klanten. >>

Lyanne Lamar

Naamgever. Baas. Altijd druk met iets met een c: communicatie, content of cultuur. Is erg van de inhoud. Vindt ondernemen het leukste wat er is en is trots op 25 jaar Lamar communicatie. >>

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Foleon geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.