Margot Drullman

Werkstudent 2.0 met een fascinatie voor taal. Koos toen het puntje bij paaltje kwam niet voor een talenstudie, maar voor een studie communicatie. Acht na 3 jaar collegezalen de tijd rijp voor wat hands-on experience. Onmiskenbaar talent voor multitasken. Staat klanten te woord. Schrijft leuke posts. Brainstormt mee. Of haalt een halfje bruin voor haar collega’s.

 

Is opvallend analoog voor een lid van de digital native generatie. Doet niet aan selfies en 30 minuten Insta per dag is haar max. OMG! Doet liever niet aan sport. Zelfs geen yoga. Komt ondanks dat tóch heel ontspannen over. Ondernemend type met opvallend side-hustle: verkoopt zelfgemaakte samenvattingen online voor grof geld.

 

Italofiel door de onweerstaanbare combinatie van lekker eten, goede koffie, mooi weer én gelato. Keukenprinses met voorliefde voor pasta’s. Steekt handen uit de mouwen als het moet. Bijvoorbeeld om de paté van pa te bereiden met een ouderwetsche gehaktmolen. Gaat wat minder subtiel te werk wat betreft muziek (ABBA), literatuur (Nicolas Sparks) of films (romkom). Is verder wel heel aardig.

 

[email protected]

Suzanne ten Haaf

Office- en projectmanager. Administreert. Offreert. Faciliteert. Praktisch en positief organisatietalent. Gespecialiseerd in arbeidsmarktcommunicatie, media-inkoop en het afpoeieren van telefonische verkopers. >>

Pepijn Dros

Tekstschrijver. Heeft geen verstand van offertes en planningen, wél een zesde zintuig voor de juiste tone of voice. Schrijft over alles, van een artikel over Asset Liability Management tot het scenario voor een Bollo-strip. >>

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.