Lyanne Lamar

Naamgever. Baas. Altijd druk met iets met een c: communicatie, content of cultuur. Is erg van de inhoud. Gelooft heilig in de kracht van goede content. Signaleert, acquireert en presenteert. Verontrustend detail: heeft tientallen foto’s van haar man op kantoor hangen.

Kampt met hardnekkige aardigheid, maar staat desondanks al heel wat jaar haar mannetje. Vindt ondernemen het leukste dat er is en maakt zich sterk voor meer Duracell-vrouwen in het bedrijfsleven. Is erg van de structuur en leert ambtenaren dan ook resultaatgericht schrijven.

Lyanne woont op steenworp afstand van de Veemarkt en wordt zen van wroeten in de aarde van Jisp. Reist de wereld over, maar leest onderweg wel stiekem haar mail. Kan niet zonder haar e-reader, kijkt zelden tv maar heeft toevallig altijd het programma gezien dat tijdens de lunch besproken wordt. Fluit soms per ongeluk mee met de radio, maar … ietwat vals.

 

[email protected]

Pepijn Dros

Tekstschrijver. Heeft geen verstand van offertes en planningen, wél een zesde zintuig voor de juiste tone of voice. Schrijft over alles, van een artikel over Asset Liability Management tot het scenario voor een Bollo-strip. >>

Margot Drullman

Werkstudent 2.0 met een fascinatie voor taal. Vindt na drie jaar collegezalen de tijd rijp voor wat hands-on experience. Is opvallend analoog voor een lid van de digital native generatie.

Dag van de Content 2019

Op donderdagmiddag 10 oktober vieren we de jaarlijkse Dag van de Content. Je kunt je hier aanmelden. Dit jaar gaan we in een workshop Zakelijk Tekenen aan de slag met een eigen praatplaat. Je hoeft niet te kunnen tekenen om mee te doen. Snel inschrijven dus!

10-10-2019