Schrijven naar doelgroep

Niet iedereen toont zich even geïnteresseerd in zijn of haar pensioen. Niet omdat het onbelangrijk is (salaris voor later!), maar omdat de complexe materie weinig gebruiksvriendelijk aan de man wordt gebracht. Dat moet anders, dachten ze bij Blue Sky Group, de pensioenuitvoerder van onder andere de KLM Pensioenfondsen.

In samenwerking met ontwerpbureau FRISSEWIND ontwikkelde Lamar communicatie het magazine ‘Focus’. We maakten drie varianten voor de drie verschillende doelgroepen binnen KLM. Op deze manier krijgt iedereen – van technisch medewerker tot piloot en van stewardess tot bestuursvoorzitter – de juiste pensioeninformatie in een passende context en tone of voice aangeboden. In Focus lees je op een toegankelijke manier over jouw pensioen, aan de hand van human interest, life events, veranderende wetgeving en zelfs beleggingsresultaten.

Els Rozenbroek van saarmagazine.nl: ‘Wat is het leuk online!’

Ze vond het doodeng om alle schepen achter zich te verbranden en te starten met een online magazine. Maar nu wil ze nooit meer anders. Een interview met Els Rozenbroek, hoofdredacteur van saarmagazine.nl.

Zal ik mijn kennis met je delen?

Er is niks mis met ouder worden. Vooral omdat je steeds meer ervaring opdoet in de dingen die je graag doet. Ik vind het ontzettend leuk om die kennis te delen.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere