Sociaal Jaarverslag voor G4S

G4S staat voor een veilige woon-werk- en leefomgeving. De beveiligingsorganisatie verzorgt veilig geldtransport, beveiligt bedrijven en grote evenementen en biedt veiligheidstrainingen, zoals EHBO en bhv. G4S klopte bij ons aan met de vraag: ‘Hoe laten we onze maatschappelijke betrokkenheid zien aan klanten en medewerkers?’. G4S wilde graag een mooi magazine voor hun Sociaal Jaarverslag 2018, passend in een reeks magazines die ze komend jaar uitbrengen.

 

Nieuw jasje

Voorheen verscheen het sociaal jaarverslag van G4S alleen online. De content bestond voornamelijk uit korte teksten en video’s. Samen met onze samenwerkingspartner Enchilada verdiepten we ons met veel plezier in de opdracht. We ontwikkelden een contentformule en namen voor het design van het magazine de huisstijl van G4S als uitgangspunt. Door grafische elementen uit te lichten en bijvoorbeeld een extra lettertype en kleurpalet toe te voegen, wordt de opmaak spannend en divers.

 

Qua uitstraling en tone of voice staat in het magazine de mens áchter onze veilige samenleving centraal. We vertalen dit in de titel G4S cares, de cover waarop een medewerker staat en in de inhoud, waar mooie verhalen, projecten en fotografie het sociale gezicht van G4S laten zien.

 

Bekijk ‘m ook online.

Naam en identiteit voor CodyCody

Valori Software Improvement ontwikkelde een totaalconcept gericht op groei en ontwikkeling van softwareontwikkelaars. En vroeg Lamar communicatie te helpen met het in de markt zetten van deze innovatieve aanpak.

Platform Socialer Ondernemen in het kort

Een meetinstrument voor socialer ondernemen: hoe leg je dat uit? Met een animatiefilm en heldere webteksten.

Dag van de Content 2019

Op donderdagmiddag 10 oktober vieren we de jaarlijkse Dag van de Content. Je kunt je hier aanmelden. Dit jaar gaan we in een workshop Zakelijk Tekenen aan de slag met een eigen praatplaat. Je hoeft niet te kunnen tekenen om mee te doen. Snel inschrijven dus!

10-10-2019