Wervingscampagne voor LUMC

Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.

Themamagazine voor Consolidated

Een magazine dat precies laat zien hoe dakspecialist Consolidated zich ontwikkelt en meegroeit met de markt. Dat werd de nieuwe Review, die we op inhoud en vorm ingrijpend restylden.

Ontdek wat groen kan doen

Duurzaam en betrokken ondernemen is één van de vier strategische pijlers van Landal GreenParks. Daarom maakten we een aantal keer het duurzaamheidsverslag ‘Wat groen kan doen.’

Pensioencommunicatie saai? Nee hoor!

Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.

Successen delen werkt!

Regioplan deed onderzoek naar de ontwikkeling van brede scholen in Nederland. Wij legden de onderzoeksresultaten vast in een kleurrijk boekje.

Dag van de Content 2019

Op donderdagmiddag 10 oktober vieren we de jaarlijkse Dag van de Content. Je kunt je hier aanmelden. Dit jaar gaan we in een workshop Zakelijk Tekenen aan de slag met een eigen praatplaat. Je hoeft niet te kunnen tekenen om mee te doen. Snel inschrijven dus!

10-10-2019