Loyalis Jaarmagazine klantbeleving

Loyalis is specialist in inkomenszekerheid en pensioenaanvullingen. Zij kenden Enof en Lamar communicatie van het pensioenmagazine Goed voor elkaar van SPW. Blij verrast door de heldere tone of voice en de frisse vormgeving vroegen zij ons een Jaarmagazine Klantbeleving te maken voor alle collega’s van Loyalis.

Uitstekende samenwerking

Doel van het magazine was iedereen bij Loyalis te laten zien wat er zoal wordt ondernomen om het klantgeluk van alle klanten te vergroten. Een beetje ‘gluren bij de buren’ over afdelingen heen kan immers zeer inspirerend werken. Want aan de basis van een positieve klantbeleving ligt een uitstekende samenwerking. Niet alleen tussen medewerkers en klanten, maar vooral ook tussen collega’s en afdelingen onderling.

Samen met Loyalis maakten we een knisperende bladformule, boordevol verhalen, tips en inspiratie. Daarna voelden we een groot aantal medewerkers en externe experts aan de tand, en maakten we ons hard voor de stevige eindredactie. Tot slot verzorgde Enof in razend tempo de vormgeving en beeldredactie, om ruim voor het einde van het jaar een topmagazine te kunnen presenteren.

Strategie, redactie en contentcreatie voor GVB personeelskrant

Met onze partner Design Firm ontwikkelden wij een contentstrategie en contentformule voor het Amsterdamse vervoersbedrijf GVB. Iedere drie weken verschijnt er een exemplaar van de vernieuwde personeelskrant.

Heldere koers voor NederlandSchoon

Heel Nederland vrij van zwerfafval in 2030. Dát is de droom van Stichting NederlandSchoon. Samen met directie en communicatie ontwikkelden we in een aantal werksessies de contentstrategie die gaat helpen om deze droom waar te maken.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere