Diagnostisch centrum Saltro in Utrecht is een vooruitstrevende organisatie die (huis)artsen en verloskundigen ondersteunt bij hun diagnostiek. De grote innovatiekracht en de vooruitstrevende ideeën over samenwerkingsvormen definiëren Saltro. En in alles wat ze doen, staat de patiënt centraal.
Saltro vroeg ons een Jaarbericht te maken dat meer was dan een jaarbericht. Het moest een magazine worden, dat zowel terugblikt als vooruit kijkt. En inspirerend is voor de stakeholders én eigen medewerkers. Wij ontwikkelden samen met Saltro en onze samenwerkingspartner ontwerpbureau Enof, de contentformule. We verzorgden het bladmanagement en de creatie van de content. Enof nam de complete restyling en beeldredactie voor haar rekening. Het resultaat: een flitsend magazine.
Met onze partner Design Firm ontwikkelden wij een contentstrategie en contentformule voor het Amsterdamse vervoersbedrijf GVB. Iedere drie weken verschijnt er een exemplaar van de vernieuwde personeelskrant.
‘Door onderling nóg beter samen te werken, wordt de klantbeleving nóg positiever’, stelt Loyalis. Om alle collega’s te inspireren, maakten wij, samen met Enof creatieve communicatie, het Jaarmagazine ‘Iedere stap telt’.