Jaarbericht voor Saltro

Magazinedenken voor diagnostisch centrum

Diagnostisch centrum Saltro in Utrecht is een vooruitstrevende organisatie die (huis)artsen en verloskundigen ondersteunt bij hun diagnostiek. De grote innovatiekracht en de vooruitstrevende ideeën over samenwerkingsvormen definiëren Saltro. En in alles wat ze doen, staat de patiënt centraal.

Inspirerend

Saltro vroeg ons een Jaarbericht te maken dat meer was dan een jaarbericht. Het moest een magazine worden, dat zowel terugblikt als vooruit kijkt. En inspirerend is voor de stakeholders én eigen medewerkers. Wij ontwikkelden samen met Saltro en onze samenwerkingspartner ontwerpbureau Enof, de contentformule. We verzorgden het bladmanagement en de creatie van de content. Enof nam de complete restyling en beeldredactie voor haar rekening. Het resultaat: een flitsend magazine.

Content voor nieuwe website Taxand

Taxand Nederland liet een nieuwe website ontwikkelen door onze partner Enchilada. Wij maakten de content voor de nieuwe site. Een uitdagende klus!

Wervingscampagne voor LUMC

Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.

Dag van de Content 2019

Op donderdagmiddag 10 oktober vieren we de jaarlijkse Dag van de Content. Je kunt je hier aanmelden. Dit jaar gaan we in een workshop Zakelijk Tekenen aan de slag met een eigen praatplaat. Je hoeft niet te kunnen tekenen om mee te doen. Snel inschrijven dus!

10-10-2019