Sticky notes

Content delen?

Neem tijd voor je contentstrategie!

Een online publicatie is geen doel op zich, maar een middel om je communicatiedoel te bereiken bij een specifieke doelgroep. Daarom is het goed om eerst goed over je contentstrategie na te denken. Zullen wij je helpen? Hier lees je meer over onze aanpak. In een contentsessie krijgen we jouw strategie helemaal helder en helpen we je bij de keuze voor geschikte middelen. Wil je je contentstrategie compact doorpresenteren aan je organisatie? Maak gerust gebruik van ons ‘contentstrategie op een bierviltje’- model.

Contentstrategie, Contentformule, Contentcreatie

 

 

Onze favoriete schrijfhulpmiddelen

Betekent automatisch precies hetzelfde als vanzelf? Hoe zit het ook alweer met die verraderlijke tussen-n? En de vervoeging van leenwoorden uit het Engels? Als je vertrouwt op Google of de spellingchecker van Word, kom je vaak bedrogen uit. Wij hebben onze favoriete (online) schrijfhulpmiddelen voor je op een rijtje gezet.

Microfoon als symbool voor tone of voice en persona's

Met wie spreek ik?  

Je kunt pas gericht communiceren als je weet wie je publiek is. Volgens velen is de eerste stap in effectieve communicatie het vaststellen van je ‘persona’: de denkbeeldige persoon die je wilt bereiken. Maar hoe relevant zijn persona’s tegenwoordig nog? 

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere