Mik op de sweet spot

Relevant

Wil je content maken waar je doelgroep echt iets aan heeft en die volop gedeeld en geliked wordt? Focus dan op de ‘sweet spot’. Dat is waar jouw ervaring en toegevoegde waarde overlappen met de behoeftes en belangstelling van je doelgroep. Verdiep je dus nog voor je één letter op papier zet éérst in de klantreis van je doelgroep!

 

 

 

Niet-relevant

Dit schema schetst een mooi voorbeeld van niet-relevante content op een universiteitswebsite (bron: Randall Munroe). Wat zoeken mensen en wat vinden ze? Als de ‘sweet spot’ slechts de naam van je bedrijf is, doe je echt iets verkeerd. Helaas staan nog heel veel organisaties in deze zend-stand. Ze weten heel goed wat hun eigen sterke punten zijn, maar zit hun publiek daar ook op te wachten?

 

Goed. Ik studeer communicatie, wat nu?

Een paar weken geleden heeft Lamar communicatie een werkstudent in huis gehaald. Anouk is student communicatie- en informatiewetenschappen in Utrecht. In deze blog stelt ze zichzelf voor, vertelt ze over haar studie en haar ervaring tot nu toe bij Lamar communicatie.

Schrijven naar doelgroep

De juiste pensioeninformatie in een passende context en tone of voice.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere