Kijk eens wat vaker in de spiegel

Contentmarketing helpt bij het laden van je merk en het opbouwen van naamsbekendheid, herkenbaarheid en autoriteit. Maar alleen als je authentiek bent. Contentmarketeer Tim Daalderop vertelt waarom.

Contentmarketing alias journalistiek

Als student op de School voor de Journalistiek wist ik maar al te goed dat ik me niet moest ophouden met ‘de vijand’: mijn medestudenten van de afdeling Voorlichting. Want voorlichting geven, dat stond zo ongeveer gelijk aan liegen.

‘Leven zonder media is een illusie’

‘Media zijn voor ons, als wat water is voor vissen’, aldus Mark Deuze, hoogleraar Mediastudies aan de Universiteit van Amsterdam. Volgens Deuze leven we niet met media, maar in media. We interviewden de auteur naar aanleiding van de publicatie van zijn boek ‘Leven in media’.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere