Een en een is drie

Wij zijn van de content, zoals andere bureaus van de vorm zijn. Vaak werken we rechtstreeks voor onze klanten, maar ook krijgen we opdrachten van ontwerp- of online bureaus. Het liefst werken we samen vanaf de start van het project. Zodat vorm en inhoud naadloos passen en elkaar versterken. En zodat het online project geborgd wordt in een slimme contentstrategie. Het maakt ons daarbij trouwens niet uit van wie de klant is: samen gaan we voor het beste resultaat.

Wil jij met ons samenwerken? Neem dan contact op met Lyanne Lamar. Dan maken we snel een afspraak voor een kop koffie.

Een krachtige kernboodschap in 4 stappen

Een heldere kernboodschap formuleren, het klinkt zo makkelijk. Maar in één of twee zinnen tot de kern komen, kan best lastig zijn. Over jezelf, jouw onderneming of jouw service valt waarschijnlijk veel te vertellen. Gelukkig zijn er een aantal hulpmiddelen bij het formuleren van een krachtige kernboodschap.

Gerry McGovern: ‘Faciliteer de customer journey.’

Gerry McGovern was op 18 april jl. in Nederland voor een masterclass Measuring the Online Customer Experience en wij waren erbij.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.