Contentmarketing volgens Judith

‘Bij het maken van goede en relevante content gaan we niet over één nacht ijs. Het gaat om inhoud, strategie, tekst, vorm, communicatiekanaal en vooral timing. Hoe relevanter de content, hoe meer deze gedeeld zal worden.’

‘Pensioencommunicatie slaat vaak plank mis’

Victor Lamme over de zin en onzin van transparantie in pensioencommunicatie en het belang van vertrouwen.

Juliëtte Geers van Sdu: ‘De contentmarketingstrategie is niet van de afdeling Marketing & Communicatie!’

Een contentmarketingstrategie staat aan de basis van een organisatie. Het is geen campagne, geen project. Een contentmarketingstrategie gaat over het…

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.