Themanummer SPW-magazine

Bijna met pensioen, wat moet je nu écht weten?

Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties (SPW) maakt zich hard voor de pensioenbelangen van al hun (ex-)deelnemers en gepensioneerden. Een van de middelen die ze daarvoor gebruiken is het magazine ‘Goed voor …’. De heldere content die uitnodigt tot actie komt van Lamar communicatie. Speciaal voor de mensen die bijna met pensioen gaan, maakten wij samen met Enof creatieve communicatie een themanummer.

 

In dit themanummer komen alle facetten van het pensioneren aan bod: van deeltijdpensioen en eerder stoppen met werken, tot de pensioenplanner en de life events die het pensioen beïnvloeden. Ook geeft het Nibud tips om straks financieel uit de voeten te kunnen en vertellen gepensioneerden over hun ervaringen. Tot slot is er een stap-voor-stap infographic die je begeleidt in het aanvraagproces.

 

Lamar communicatie kan bogen op jarenlange ervaring als het gaat om pensioencommunicatie. De samenwerking met SPW verloopt dan ook als een trein en past uitstekend bij onze kijk op ‘moeilijke dingen makkelijk maken’. Geheel in lijn met de SPW-huisstijl, ontwierp Enof een aansprekend en overzichtelijk magazine, waar je nu eens écht wat aan hebt.

‘Gastgerichtheid zit in onze natuur’

Landal GreenParks deed al aan contentmarketing ver vóór het woord was uitgevonden. De basis van het verhaal van de vakantieaanbieder is vanaf de start authentiek: ontdek en beleef de natuur. Lamar communicatie werkt al bijna tien jaar samen met Landal om die kracht te versterken en breed in te zetten. Commercieel Directeur Erik van Essen: ‘Als je merk, je product en je bedrijfscultuur kloppen, komen de verhalen vanzelf.’

Wat vind jíj eigenlijk van mij?

Hoe vaak gebeurt het niet? Je staat op een feestje en vraagt iemand geïnteresseerd naar wat hij of zij doet. De eerste tien minuten luister je geboeid, maar als de monoloog vordert, rijst toch de vraag ‘waarom vraag je niks aan mij?’