Platform Socialer Ondernemen in het kort

Sociaal ondernemen wordt in veel branches steeds belangrijker. Maar welke stappen zet een bedrijf om meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt duurzaam en kwalitatief aan werk te helpen? En hoe wordt dat zichtbaar? Dat kan met de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door onder meer Stichting PSO-Nederland en TNO. PSO informeert, stimuleert, meet en certificeert.

De doelgroep van PSO is breed: geïnteresseerde organisaties, groot en klein, gemeenten, zorginstellingen en winkels . Om duidelijk te maken waar de PSO voor staat en hoe de certificering werkt, ontwikkelden we een kort en helder animatiefilmpje. Ook schreven we de teksten voor www.pso-nederland.nl

 

 

Wervingscampagne voor LUMC

Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.

Mercatus over statushouders integreren in de Noordoostpolder

Échte verhalen helpen integratie vooruit

Hoe zorg je dat nieuwkomers een goede start kunnen maken in de maatschappij? Wat hebben zij nodig om te kunnen integreren? Op die vragen en méér zochten Woningcorporatie Mercatus en Welzijnsorganisatie Carrefour uit Noordoostpolder een antwoord.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.