Ontdek wat groen kan doen

Voor Landal GreenParks maakten we voor een aantal keer het duurzaamheidsverslag ‘Wat groen kan doen’. Een omvangrijk project waarbij we nauw samenwerken met Landal om inhoud, vorm en beeld bij elkaar te brengen. We bedachten samen met hen het concept voor dit ‘groene’ jaarverslag.

Landal GreenParks is groen op de parken vanwege de natuurlijke ligging, maar ook in de bedrijfsvoering werkt Landal zo groen mogelijk. Een verblijf op een van de ruim 70 parken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije, is dan ook een verblijf in rust, ruimte en natuur mét een groene organisatie voor en achter de schermen. Zo streeft Landal Greenparks naar een zo optimaal mogelijke verankering in de regio, zijn al veel parken gecertificeerd met keurmerk Green Key en wordt er continue geïnvesteerd in ontwikkeling en opleiding van medewerkers.

Duurzaam en betrokken

In het duurzaamheidsverslag dat wij in nauwe samenwerking met Landal GreenParks ontwikkelden, komt dit in al zijn facetten naar voren. De hoofdstukken beslaan: beleid en visie, duurzaamheid op de parken, zorg voor de medewerkers, zorg voor het milieu, het sociaal ondernemerschap en de regionale betrokkenheid. Duurzaam en betrokken ondernemen is een van de vier strategische pijlers van Landal GreenParks.

Opvallend boekje

In samenwerking met Zabriski en Beeldbalie tekenden wij voor het concept (inhoud, beeld en vorm) en de uitwerking (projectmanagement, tekst, eindredactie, vormgeving en fotografie). Het eindresultaat is een 64 pagina’s tellend boekje op een bijzonder formaat (170×240 mm) met opvallende beeldelementen, een krachtige vormgeving en heldere teksten die uitnodigen tot lezen.

 

Themamagazine voor Consolidated

Een magazine dat precies laat zien hoe dakspecialist Consolidated zich ontwikkelt en meegroeit met de markt. Dat werd de nieuwe Review, die we op inhoud en vorm ingrijpend restylden.

Wervingscampagne voor LUMC

Voor het LUMC ontwikkelden we een wervingscampagne voor anesthesiemedewerkers. Op basis van storytelling, met de medewerkers als ambassadeurs.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.