Loyalis Jaarmagazine klantbeleving

Loyalis is specialist in inkomenszekerheid en pensioenaanvullingen. Zij kenden Enof en Lamar communicatie van het pensioenmagazine Goed voor elkaar van SPW. Blij verrast door de heldere tone of voice en de frisse vormgeving vroegen zij ons een Jaarmagazine Klantbeleving te maken voor alle collega’s van Loyalis.

Doel van het magazine was iedereen bij Loyalis te laten zien wat er zoal wordt ondernomen om het klantgeluk van alle klanten te vergroten. Een beetje ‘gluren bij de buren’ over afdelingen heen kan immers zeer inspirerend werken. Want aan de basis van een positieve klantbeleving ligt een uitstekende samenwerking. Niet alleen tussen medewerkers en klanten, maar vooral ook tussen collega’s en afdelingen onderling.

Samen met Loyalis maakten we een knisperende bladformule, boordevol verhalen, tips en inspiratie. Daarna voelden we een groot aantal medewerkers en externe experts aan de tand, en maakten we ons hard voor de stevige eindredactie. Tot slot verzorgde Enof in razend tempo de vormgeving en beeldredactie, om ruim voor het einde van het jaar een topmagazine te kunnen presenteren.

Platform Socialer Ondernemen in het kort

Een meetinstrument voor socialer ondernemen: hoe leg je dat uit? Met een animatiefilm en heldere webteksten.

Pensioencommunicatie saai? Nee hoor!

Een campagne voor Stichting Pensioenfonds Achmea moet deelnemers aan het fonds stimuleren om regelmatig te checken hoe hun pensioen ervoor staat.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.