Loyalis Jaarmagazine klantbeleving

Loyalis is specialist in inkomenszekerheid en pensioenaanvullingen. Zij kenden Enof en Lamar communicatie van het pensioenmagazine Goed voor elkaar van SPW. Blij verrast door de heldere tone of voice en de frisse vormgeving vroegen zij ons een Jaarmagazine Klantbeleving te maken voor alle collega’s van Loyalis.

Doel van het magazine was iedereen bij Loyalis te laten zien wat er zoal wordt ondernomen om het klantgeluk van alle klanten te vergroten. Een beetje ‘gluren bij de buren’ over afdelingen heen kan immers zeer inspirerend werken. Want aan de basis van een positieve klantbeleving ligt een uitstekende samenwerking. Niet alleen tussen medewerkers en klanten, maar vooral ook tussen collega’s en afdelingen onderling.

Samen met Loyalis maakten we een knisperende bladformule, boordevol verhalen, tips en inspiratie. Daarna voelden we een groot aantal medewerkers en externe experts aan de tand, en maakten we ons hard voor de stevige eindredactie. Tot slot verzorgde Enof in razend tempo de vormgeving en beeldredactie, om ruim voor het einde van het jaar een topmagazine te kunnen presenteren.

Échte verhalen helpen integratie vooruit

Hoe zorg je dat nieuwkomers een goede start kunnen maken in de maatschappij? Wat hebben zij nodig om te kunnen integreren? Op die vragen en méér zochten Woningcorporatie Mercatus en Welzijnsorganisatie Carrefour uit Noordoostpolder een antwoord.

Themamagazine voor Consolidated

Een magazine dat precies laat zien hoe dakspecialist Consolidated zich ontwikkelt en meegroeit met de markt. Dat werd de nieuwe Review, die we op inhoud en vorm ingrijpend restylden.