Content delen?
Een online publicatie is geen doel op zich, maar een middel om je communicatiedoel te bereiken bij een specifieke doelgroep. Daarom is het goed om eerst goed over je contentstrategie na te denken. Zullen wij je helpen? Hier lees je meer over onze aanpak. In een paar contentsessies krijgen we jouw strategie helemaal helder en helpen we je bij de keuze voor geschikte middelen. Wil je je contentstrategie compact doorpresenteren aan je organisatie? Maak gerust gebruik van ons ‘contentstrategie op een bierviltje’- model.
Verhalen horen of lezen van merken of producten zijn we inmiddels wel gewend. Maar er zijn nog plekken te vinden waar je toch even gek staat te kijken als je niet het geijkte standaard tekstje leest, maar een persoonlijk verhaal. Zo’n plek is Funda, waar dan opeens niet een setje vierkante meters maar iemands léven te koop staat.
Als je volle zalen wilt trekken, geef je publiek dan iets waar ze op zitten te wachten. Het is heel fijn om een verhaal te vertellen waar je zelf enthousiast over bent, maar belangrijker is het dat je publiek er echt iets aan heeft.