Op 12 oktober vanaf 15.30 uur vieren we de Dag van de Content 2017, in Studio Zeeburg, een mooie locatie dichtbij ons kantoor. Dit jaar laten we je zien hoe je in een medialandschap dat continu in beweging is tóch de verbinding maakt.

Programma

Mark Deuze, hoogleraar mediastudies aan de UvA, opent de Dag van de Content. Hij onderzoekt het veranderende mediagedrag van consumenten. In verschillende break-outsessies ontdek je vervolgens hoe je Instagram inzet voor zakelijk gebruik, hoe je storytelling verbeeldt en wat de kracht is van audio. Als fly on the wall legt cartoonist Djanko de dag voor ons vast. Traditiegetrouw eindigen we de dag met een borrel en lekker eten van Koosje.

We bundelen dit keer de krachten met Enchilada, de creatieven achter onze huisstijl en website.

Over de ‘Dag’

Elk jaar, op een donderdag in oktober, vieren we de Dag van de Content. Voor veel creatieve disciplines bestonden al ‘dagen’, zoals de Dutch Design Weeks, de Dag van de Architectuur en de Dag van de Fotografie. Maar er was nog niets om de waarde van goede content te onderstrepen. Dus organiseerden wij in oktober 2008 onze eerste Dag van de Content.

Delen en vieren

Op de Dag van de Content nodigen we klanten en relaties uit om met ons een middag lang kennis en ervaringen te delen, ons team te ontmoeten en onze aanpak nóg beter te leren kennen. Elk jaar stellen we een inspirerend programma samen rond het bedenken, maken en verspreiden van content. Met presentaties van onszelf of van externe experts, korte workshops rond actuele ontwikkelingen en altijd een gezellige borrel met lekkere hapjes. Thema’s van de laatste jaren waren onder andere Storytelling, Contentmarketing, Online content maken en Contentmapping.

Meld je nú aan voor de Dag van de Content 2017. Kort voor 12 oktober ontvang je het definitieve programma.