Gekleurde brievenbussen tegen gele wand

Digitaal content delen: méér dan een online magazine

Bij online publiceren denk je al snel aan een magazine voor klanten. Maar ook andere publicaties zijn uitstekend geschikt om digitaal te delen. Zo publiceren wij zelf onze content in het gratis magazine Le Mag. Ter inspiratie nog wat andere voorbeelden, gemaakt met Foleon.


Event magazine

Eventmagazine Dell for Entrepreneurs

Organiseer je een evenement? Stuur een digitaal magazine naar de deelnemers. Zo laat je hen weten wat er op het programma staat en wek je hun interesse.  Ook voor het verslag achteraf is een digitaal magazine een goed instrument. Met foto’s, video’s en links naar de presentaties.


Corporate magazine

Corporate magazine PwC

Een online corporate magazine is een goede manier om klanten op de hoogte te houden van interessante ontwikkelingen in de sector. Bovendien kun je in het magazine nieuwe producten en diensten onder de aandacht te brengen.


Inspiratiemagazine

Inspiratiemagazine Forbo

Inspireer bestaande en potentiële klanten met een online magazine. Bied lezers interessante inhoud aan, gebruik testimonials en laat de toepassing van producten zien. Ideaal voor het bouwen van je merk en het creëren van loyaliteit. Pagina’s uit een online magazine kunnen ook gemakkelijk gedeeld worden.


Nieuwsbrief

Nieuwsbrief InHolland

Met een periodieke nieuwsbrief met veel foto’s en video’s informeer je klanten en medewerkers. Bovendien genereer je verkeer naar je website. Zo’n nieuwsbrief hoeft niet eens heel veel content te bevatten. Zes of acht pagina’s zijn al voldoende!


Personeelsmagazine

Een uitnodigend personeelsblad met fantastische foto’s en video’s helpt om de loyaliteit van de werknemers te vergroten.


Jaarverslag

Jaarverslag Catharina Ziekenhuis

Een jaarverslag in digitale vorm is ideaal. Het bevat niet alleen veel visuele content, maar ook audio (podcasts!) en video. Zo presenteer je op een aantrekkelijke manier waar je bedrijf voor staat, wat er is bereikt en wat de verwachtingen zijn.


Productcatalogus

Inspiratiemagazine Volvo

Met een digitale productcatalogus bereik je gemakkelijker je doelgroep. Niet alleen kun je de catalogus voorzien van handige bestelformulieren, ook kunnen lezers direct doorklikken naar de website om de producten te bestellen. Updaten van de catalogus is simpel en snel gedaan.


Whitepaper

Met een digitaal whitepaper claim je je autoriteit, door kennis te delen. Door het whitepaper achter een aanvraagformulier te plaatsen, kun je bovendien leads genereren.

39 doelen van contentmarketing (en er zijn er méér …)

Contentmarketing zonder doel is als een schip zonder koers. Als je geen doel hebt, vliegt je content alle kanten op. De verplichte stap 1 in je contentstrategie is dus: wat wil je bereiken met je content?

Zal ik mijn kennis met je delen?

Er is niks mis met ouder worden. Vooral omdat je steeds meer ervaring opdoet in de dingen die je graag doet. Ik vind het ontzettend leuk om die kennis te delen.

Contact

H.J.E. Wenkebachweg 123
1096 AM Amsterdam
020 760 26 70
[email protected]

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
En ontvang de beste content over content in je mailbox!
ErrorHere