Judith

Contentmarketing volgens Judith

‘Bij het maken van goede en relevante content gaan we niet over één nacht ijs. Het gaat om inhoud, strategie, tekst, vorm, communicatiekanaal en vooral timing. Hoe relevanter de content, hoe meer deze gedeeld zal worden.’

De perfecte tekst (volgens de wetenschap)

De wetenschap beschrijft hoe lettergrepen, zinslengte, frequentie en onbekendheid van woorden de leesbaarheid van de tekst beïnvloeden.

Studentenmagazine voor Rabobank Utrecht

Al een aantal keer verzorgde Koosje de eindredactie van ‘In the Pocket’, het jaarlijks magazine van Rabobank Utrecht voor eerstejaars studenten. Alle content voor het magazine wordt bedacht en geschreven door de studenten zelf.

Le Mag., het online magazine van Lamar communicatie

Heb je ons online magazine al gezien? In samenwerking met Instant Magazine geven we twee keer per jaar Le Mag. uit. In dit online magazine delen we kennis, interviewen we vakgenoten en geven we handige tips. Kan jouw contentmarketing wel een boost gebruiken? Schrijf je in en je ontvangt van ons een mailtje als het nieuwe nummer online staat. Een link naar de vorige nummers vind je hier.