Een en een is drie

Wij zijn van de content, zoals andere bureaus van de vorm zijn. We werken graag samen, zodat vorm en inhoud elkaar naadloos versterken.

The making of …een Klip&klaar-filmpje

Iets moeilijks snel en glashelder uitleggen? Dat is wat we doen in Klip&klaar-filmpjes. In ons eigen Klip&klaar-filmpje laten we zien hoe we dat aanpakken.

In 60 seconden tot de kern

Animaties zijn ideaal om de essentie van een moeilijk onderwerp snel over te brengen. Dat begint met een goed script, van maximaal 240 woorden. Of het nu over pensioenen, het Nederlands Kiesstelsel of de ziekte van Lyme gaat: elk onderwerp is gemakkelijk uit te leggen in 1 of 2 minuten.

Relevante content graag!

Stel je hebt een contentstrategie verzonnen die gaat helpen om de organisatiedoelen te verwezenlijken. En je hebt bedacht welke communicatiemiddelen je online en offline gaat inzetten. Alles staat in de steigers en nu volgt de volgende uitdaging: relevante content maken voor je doelgroep.

Wat voor vakman ben jij?

De Vakspiegel van Avéro Achmea biedt concrete handvatten voor ontwikkeling van vakmanschap voor financieel adviseurs. Lamar communicatie ontwikkelde content voor diverse middelen en kanalen om de Vakspiegel in rap tempo bekend te maken bij de doelgroep.

Schrijven naar doelgroep

De juiste pensioeninformatie in een passende context en tone of voice.

Een blad om te lezen

Pensioen saai en oubollig? Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties (SPW), onderdeel van APG wilde het graag eens anders doen.

Pensioencommunicatie in 60 seconden

Informatie over je pensioen of een nieuwe pensioenregeling uitleggen kan ook kort en bondig. Kijk maar!

1 … 2 … 3 … start!

Het pensioen is in beweging. Pensioencommunicatie moet duidelijker, toegankelijker en vooral: aanzetten tot actie wanneer het nog kan. Maar hoe?

Contentcreatie: je kunt veel zelf!

Wij zijn geen trainingsbureau. Maar we delen wel graag onze passie en kennis over contentcreatie. De contentcoach noemen we dat. Zo maken we het onze klanten gemakkelijker om zelf content te maken en te delen. De contentformule, de brug tussen strategie en creatie, geeft ons handvatten voor workshops op maat.

Gezocht: bevlogen tekstschrijver

Wegens vertrek van collega Koosje zijn we per direct op zoek naar een ambitieuze en creatieve tekstschrijver/eindredacteur. Je maakt content voor online en offline, en regelt het projectmanagement van je eigen producties. Daarbij werk je niet alleen nauw samen met de  communicatieadviseurs binnen het bureau, maar ook met klanten en samenwerkingspartners.